1.1. Veebipoe Särgivabrik (edaspidi Veebipood) omanik on Särgivabrik (registrikood 12303409), asukohaga Lille 4, Pärnu 80010.
1.2. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Särgivabrik (Müüja) ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid ostmisel-müümisel Veebipoes.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.4. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.5. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Müüja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
2.1. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures ning ei sisalda Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 24%.
2.2. Toodete hinnad on märgitud Veebipoes toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui kauba eest tasumisel ei ole märgitud teisiti. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
3.2. Ostukorvis on võimalik tooteid ning koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
3.3. Tellimuse vormistamisel kuvatakse ekraanile lõplik hind, mille saab tasuda pangalingi või muu makselahenduse abil.
3.4. Tellimus jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.5. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leidu, palume kontrollida ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.
3.6. Müüjal on õigus lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel. Müüja teavitab sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastab kogu tellitud kauba eest laekunud makse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul teate saatmisest.
4.1. Veebipoes sooritatud ostude eest tasub Ostja 100% ettemaksuna.
4.2. Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkide kaudu või arve alusel.
4.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas.
5.1. Veebipood tarnib tooteid nii Eesti siseselt kui ka rahvusvahelise transpordiga.
5.2. Tooted tarnitakse vastavalt Veebipoes Ostja poolt valitud viisil.
5.3. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
5.4. Müüja saadab tellimused, mille kaup on kohapeal olemas, kõikidel tööpäevadel, hiljemalt viie tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Kui kaup on vaja tellida, siis saadame tellimuse välja 1,5-2 nädala jooksul. Teamshieldi disaintoodete tellimus valmib ca. 3 nädala jooksul kinnitamise hetkest.
6.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 30 päeva jooksul. Tagastada ei saa eritellimusel ehk trükistega tooteid. Erandina, kui puudused ilmnevad trükistel.
6.2. Kauba ostmisest taganemise avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@sargivabrik.ee hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Müüja Ostjale saadetava teatega.
6.3. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud.
6.4. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil info@sargivabrik.ee või pöördudes Lille 4, Pärnu.
6.5. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
6.6. Tagasimaksmise aeg hakkab kehtima hetkest, kui olete mittesobiva kauba tagastanud müüjale, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.
6.7. Kuni tagastatud toote vastuvõtmiseni ei võta Müüja toote eest vastutust. Toote tagastamine ja/või vahetamine on tasuta, v.a. tagastamise transpordikulud, mis on Ostja kanda. Kui Ostjale on üle antud puudusega toode, siis kannab tagastamisega seotud kulud Müüja.
7.1. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Ostja sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressile info@sargivabrik.ee või kirjalikult aadressile Lille 4, Pärnu 80010.
7.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.3. Ostjal on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või tellimuse lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
- Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada
- Toote parandamine või asendamine ebaõnnestub
- Müüjal ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud
7.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
7.5. Juhul, kui Ostja ja Müüja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Ostjal õigus pöörduda pretensiooniga Müüja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Müüja vastab Ostja kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 kalendripäeva jooksul. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@sargivabrik.ee.
7.6. Juhul, kui Ostja ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Ostjal õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin (https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis Tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm)
7.7. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ostja asukohajärgsesse maakohtusse.
8.1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
8.2. Nõuda tellimusest taganemist, juhul kui:
8.2.1. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
8.2.2. parandamine ebaõnnestub,
8.2.3. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.
8.3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:
8.3.1. toodet on valesti kasutatud/hooldatud
8.3.2. toode on juba kasutatud/pestud
8.3.3. tootel puudub ostutšekk või arve
8.4. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: info@sargivabrik.ee. Kauba võib tagastada aadressile Lille 4, Pärnu.
9.1. Isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Särgivabrik(registrikood 12303409), asukohaga Lille 4, Pärnu 80010.
9.2. Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
9.3. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.